Hejsan.

 Har inte hunnit blogga kom precis in från stallet.
Stallet är klart osv.
jag har ridit 6 hästar.
Känner mig helt slut i kroppen.
Började rida Zack.
Zack:Red jag ut med My, och så självkart rengnade det men det hindrade inte mig, red ut i en timme. Mycket galopp, sammla öka osv. Bettet funkade super bra, han var riktigt fin på det och gillade det.
Så nöjd med honom i dag.
Puzzle: Skrittade jag ut, hon tittade rätt mke på suptunnor, traktorer osv. Men annar var hon lungn och fin.
Lilleman: Red jag ut, travade och galopperade, i början fick jag ett jätte bra flytt, galoppen kändes kanon.
Sen på hem vägen belv stark och verkligen lyssnade inte. Men för övrigt super fin.
Thistle: Pigg & Glad, lite för taggad tror jag, travade skritade och lite galopp, han kändes fin och är nöjd med han.
Goliat: Verkligen arbetsam, jobbade på, ökade och samlade sig kanoners.
Cindy: Hon kändes fin i dag, och hon var pigg & glad dock lite stel i nacken men försökte jobba igenom henne så gott jag kunde:D
 
Nu sitter jag och bara chillar, kollar bloggar osv.

Men bloggar mer sen om jag orkar?
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0