Inlägget hur allt gick till.

Here i come.
 Exat för 3 år sedan att jag och skrev mitt första inlägg.
Men en liten snabb historia om hur jag  började blogga.

 Det var först och främst var det att min stora syster sa att jag skulle skaffa en blogg.
Blev lite skeptisk, men hon skaffade en åt mig och jag började blogga det gick bra då.
Började 2008  på www.emilywissen.blogg.se/ med ett Y.
Men efter jag hade bloggat där i två år så började inläggen komma upp i hedern?
Jag visste inte hur jag  skulle fixa det antigen fel på bloggen eller internet??
Just då hade jag inte någon koll alls. Vi raderade bloggen och jag fick skaffa en ny  2010  som nu heter www.emilyywissen.blogg.se/ , och började direkt att skriva massa inlägg.
Gick bra i början dock inte så mycket läsare men sen gick det uppåt och nu 2011 ungefär var det  riktigt dåligt med uppdatering, statistik och kommentarer. Men nu när jag har bloggat samma lagt 5 år på blogg.se, så är det sjukt ?

 När bloggen var på dåligt  med uppdatering & statistik vid början på 2012 , blev det perfekt att låta bloggen vila lite och blogga med Ebba.  Nu och redan då  gick det super.
 Men sen kände jag att jag vill tillbaks , ja vill ha en egen blogg att blogga på en ändå försöka blogga på Ebbas och min.

Ändrade helt totalt när jag började skriva, mer uppdatering  dock inte lika många som klickade in då.

 Men sen när jag började ”om” gick det super med statistiken länkade bloggen lite då & då på Facebook ryttarbloggar, gick det super, gick in på andras bloggar checkade lite vad dom skrev.
Dom gav mig inspirationen att blogga mer, blogga om allt .
Då kände jag att det går bra nu.

Sen kom jag även på en grej jag inte har tänkt på.
Hissa bloggläsarna?
 Märkte  också jag att statistiken gick uppåt när jag bloggade minst 7-8 inlägg om dagen utan att hålla själv koll på allt.

Då gick det super.

Nu känns det som folk gillar det jag skriver, men bakom allt detta finns det folk som inte gillar ett dug vad jag skriver eller sysslar med.

Men när ni gillar min blogg och det jag skriver,  kanoners.

 Har själv gått och grumlat över   jag kunde säkert ha mer läsare om JAG INTE SKULLE BYTT BLOGG.
Folk skulle nog ha lättare att klicka in på bloggen, och kanske ha koll på vem jag är och vad jag gör?

eller vad tror ni?

Sjukt glad för att just du läser och diggar min blogg.
Eller läser och hatar min blogg??
 
Men bakom allt detta bloggandet är jag fortfarande samma Emily Wissén med en blogg jag verkligen vill fortsätta med.
 
Jag 2010.


Liten men visste  vad jag ville göra.
Jag 2011.

Jag 2012.
Fast bakom dataskärmen är jag samma personlighet.
 Och driver min blogg .
www.emilyywissen.blogg.se/

 
//:EmilyWissén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0