Inne efter stallet och träning.

Är hemma och är inne.
 Tränade Zack i dag.
 
 Började ju att värma upp han var riktigt fin, mjuk och följsam, gjorde en bra övning i trav & galopp.
Sen började vi hoppa, eller värma upp lite till.
Hoppade en doglägg sen en volt på miten över ett sockerbits hinder och sen fortsätta på dogläggen.
Zack gjorde det super, i början när det var lågt så skulle vi rida utan stigbyglar, och det gick super.
 
I slutet hoppade jag en bana på 80-90 kanske !
 
Så träningen gick super, han var mjuk och fin, hoppade riktigt bra och lyssnade.
SUPER NÖJD!
Kolla min KUNG!
//:EmilyWissén
 

Kommentarer
Postat av: Lippus

Jag har glömt hur en doglägg ser ut. Kan du förklara?? :)

Svar: Japp det kan jag.;D
emilyywissen.blogg.se

2012-11-07 @ 12:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0