Känna att JAG kan SJÄLV!

Att driva en blogg  först och främst mycket jobb bakom.
Header, som man vill sätta upp få dom där perfekta inläggen så statistiken stiger.
 Sen få puchande  kommentarer som vill få en att fortsätta med det man gör.
Bloggen, bloggar ser annorlunda ut.
Vissa skriver för alla ens kompisar driver en blogg?
Eller så vill man skriva om sin vardag , kanske inte har den tiden på fritiden att vara med kompisar?

 Att blogga om hej,hejdå är riktigt tråkigt att läsa om.
Något som får mig att stanna på bloggen kanske till och med klickar in någon gång i bland när man har tiden över.

Bilder e sjukt roligt att kolla på en del av ett inlägg.
Intressant inlägg, något som inte händer hela tiden.
Videos e en grej jag är riktigt dålig på .
Men att skriva inläggen känns bland lättare men samtidigt svårt.
Man vill skriva allt perfekt , skriva alla detaljer, som kanske är svårt att stava till.

Men om man klarar att driva en blogg med bra statistik och att man ser skillnaden om man skrivet ett dåligt inlägg ? Och fortsätter med det tror att  jag att det går BRA! Det syns på statistiken. Gå in på bloggen kolla på inlägget och bara tänk en stund på hur jag skulle kunna göra detta inlägget  annorlunda, hur skulle statistiken vara då?

E själv inte bloggen som ligger på någon topplista.
Men..

Om man når målet man vill ha och lägger ner tiden så kommer det gå bra.

Att ha en ENGEN BLOGG OCH KÄNNA!


ATT JAG KAN SJÄLV!

//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0