Oj, Oj.

Snacka om att min blogg har förändras sen november 2010??
Nu e det november 2012, förrut var det mycket <333  ,asså, dådå. Och så vidare.
 Nu känns bloggen lite större, själv mognat lite från allt <33, asså, dådå, osv.
 
Märks stort när jag inte bloggar, eller  gör smarriga inlägg?
Rigth?
 
 Vad gillar ni?
 
 Ibland har jag riktigt svårt att hitta på smarriga inlägg, kommer när jag har något att skriva, något kul?
Något mindre kul eller något som ni vill att jag ska skriva om.
 
 I dag e Statistiken mittimellan bra och dåligt WHAY?
Jo, jag har inte uppdaterat och det märks stort.
 
Ni gillar när jag skriva inlägg, kanske långa, kanske korta inlägg  kanske till och med mina konstiga bilder??
 
 Glad att ni gillar det jag skriver , blir sjukt glad, och vill verkligen fortsätta.
Doing so.
 
Och ni som inte gillar långa inlägg , konstiga bilder och så vidare är  inte tvingade att läsa.
 
What makes me happy is when you make me happy.
 
//:EmilyWissén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0