Önskeinlägg.

Kan du skriva typ om dina hästar. Hur du började med hästhoppning.
A typ sådana grejer. Klicka här för att komma till hennes blogg.
 

Japp det kan jag.
 
I min familj har vi sammalagt 9 hästar ännsålänge.
 Jag rider mina 4 ponnys som jag skriver om här på bloggen och Jenny rider 4 hon med  och My har en häst.
 
Jag började rida när jag var 4-5-6 år har inte riktigt koll, men beövde inte gå på ridskola för min Mamma red & och Jenny red när jag var liten så jag var i stallet rätt mycket och tyckte det var super kul.
 
 Började med att rida en häst som stog i stallet där som hette Snobben , en lagom B-ponny svar var roligt att rida.
Kunde ju rida Lana då men hon var väldigt bråkig så Jenny red henne och tävlade Snobben oxå.
 
Åkte på Blåbärshoppning med Lana på hemmaklubben och clearronuder.
 
Tränade oxå för en tränare första gången med Lana, gick super. Forsatte med att träna och sen efter ett tag så anmälde Mamma mig till en riktig tävling, och det var super kul.
 
I dag känner jag att HOPPNING E SÅ MYCKET ROLIGARE ATT KOLLA PÅ/ OCH TRÄNA & TÄVLA.
Men självklart så ligger ju dressyren bakom allt. Markabete e en bra uppfinnig.
 
 Så jag hoppas på att jag får till ett bra år nästa år med dom ponnys jag har då i hoppningen så KLART!
 
Hoppas att du blev nöjd med detta inlägget lite svårt  att minnas allt från när man var liten;)
 Bilden är tagen i  år kanske?
//:EMILYWISSÈN

Kommentarer
Postat av: Isabella B.

Jo det blev jättebra! ;)

Svar: Tack;)
emilyywissen.blogg.se

2012-11-24 @ 18:25:06
URL: http://nattstad.se/solbella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0