Svar på Frågestunden!

Nästa gång blir det nog Videoinlägg, men kände att jag behöver göra en vanlig först;D
 
Från Isabella B
Vilken e din favorit häst?
Svar: Har ingen favorit häst alla är mina favoriter.

Från: Chicken.
VIlka är dom 3 snyggaste killarna i klassen ( i ordning)
Svar: Tycker inte att någon specifikt i klassen  är snygg.
Har du gjort något olagligt?  isåfall vad?
Svar: Inget jag kan komma på eller något  jag har gjort , förutom att äta för mycket godis. haha
 Är du kär?
Svar: Nej!

Från Julia
Vad är din ponny för ras ?
Svar: har 4 ponnys nu för tillfälligt.
Goliat & Thistle är Exmoor.
Lilleman är en Welsh
Zack är en New Forest.

Från Linnéa.
Är du kär?
Svar: Nej!
 Säg alla dina hästar?
Svar: Alla hästar i stallet, Lana, Lilleman, Goliat, Thistle, Zack, Cindy, Puzzle,Otto, Palett.
 
 Är jag en bra vän?
Svar: Ja.
Fovorit djur utom häst ?
Svar: Katt ( Hund, kanin )


 Från: Skalman.
Varför började du att blogga?
Svar: har faktiskt ingen aning, kul.
 Varför valde du just blogg.se?
Svar: Typ den ända jag kände till och den var bra.
Tycker du någon kille i klassen är snygg?
Svar: Nej, ingen som är min typ!
Är du kär i någon i klassen?
Svar: Nej!
Är jag snäll?
Svar: hahah jaa!
6.gillar du apor?
Svar: Absolut.

Från: Anonym1
1: äter du tonfisk?
Svar: Nej!

Från Anonym2
 Är du vegetarian ?
Svar: Nej , hahah.

Från: Lippus
Har du någonsin ramlat ner i ett hål?
Svar: Ne, tror inte det?

 
Det var svaren på denna frågestunden för denna gången!
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0