Tidsinställt

Känner att jag inte har skrivit ett långt inlägg med mening på ett tag.
Men har verkligen inte kommit på något.
 Nästan så att jag börjar tappa lite vad jag ska skriva?
Funderar på vad jag ska hitta på för något, om jag har en tävling, Tävlar ni då?

Du kan få chansen  att få ÖNSKA Ett ÖNSKEINLÄGG!
Så ta chansen då.

 Så nu har nu chansen att få se något du Gillar på MIN BLOGG.

 Det ända du behöver göra är ju att kommentera.

Kommentera.
*Namn.
*Bloggadress.
Din kommentar.

Inte så svårt, alla som skriver en kommentar får en länk och jag klickar in och slänger in en kommentar och vad jag tycker e bra , vad som kan förbättras på din blogg ;D

//:EmilyWissén
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hallu :D
kan du inte göra ngt video inlägg :)
eller att du typ tipsar några bloggar du tyckerär bra

Svar: aa;D
emilyywissen.blogg.se

2012-11-21 @ 19:43:38
URL: http://moooawagestrand.blogg.se/
Postat av: Isabella.B

Kan du skriva typ om dina hästar. Hur du började med hästhoppning.
A typ sådana grejer.

Svar: japp det kan jag ;D
emilyywissen.blogg.se

2012-11-21 @ 19:53:08
URL: http://isabellass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0