Tjena!

Nu undrar ni säkert vad jag har hittat på efter skolan?
 
Ja, åkte bussen hem vid halv 4, nu skojar jag inte sov nästan och vaknade till med panik. ( Tänk om jag inte skulle hinna hoppa av) Var sjukt trött på vägen hem efter en  lång dag.
 
Bara snabbt in byta och och äta mellis.
Sen snabbt ut och ta in hästarna, sen gjorde jag deras frukost påsar & kvällspåsar.
Sen började jag att göra i ordning Zack red  barbacka på han, han skötte sig bra lite små seg bara men annars bra.
Goliat red jag ut barbacka också, han skötte sig bra där med,  lite seg men annars lyssnade han kanon.
 
Thistle & Lilleman fick sig en promenix , usch mörkt var det men tur har man att man har en storlampa med sig ut.. SMART DÄR !
 
Ja nu under kvällen så ska jag duscha, äta hemmagjord Pizza, mums, ta framkläder och sen ska jag kolla kalrt på MPGHM.
 
Har fått en liten kick i baken  i mitt bloggande tack vare att jag läser Linn´s blogg i dag (Y)
 
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0