Vet!

Skulle bättra min uppdatering men har varit i stallet hela dagen.
Började med att rida Puzzle.
Puzzle skulle jag bara skritta så det gick jätte bra första gången jag satt på henne, så super nöjd<3
My red Goliat.
Zack: Red jag ut med my & Lana, han skötte sig bra men var lite rädd för vattnet  i dikerna och brevlådor. Annars gick det kanon.
Lilleman: skrittade jag ut på hacket , barbaka  han skötte sig jätte bra pigg & glad.
Cindy: Red jag på vägen, helt undebar att rida i dag (Y).
Sen fixade jag klart stallet och har nu varit inne i 20 minuter kanske?
 
Har två smarriga inlägg till er !

Ska bara slappa lite och kolla på MPGHM.
 
 Glöm inte att  jag ska av sluta FRÅGESTUNDEN I DAG!
Om jag har möjlig het så ska jag svara i Videoinlägg annars får ni dom i ett inlägg ? Okay?
 
//:EmilyWissén

Kommentarer
Postat av: Mos

när kommersvaren på frågestunden? :D

Svar: Nu :D
emilyywissen.blogg.se

2012-11-04 @ 17:51:57
URL: http://moooawagestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0