Åsikt / INTE!

 Något som e sjukt svårt är att skriva åsikt inlägg. Skriva om vad som gör en glad/ arg, osv.
För mig e det jätte svårt att skriva ÅSIKT inlägg,  för jag har  är inte den största bloggerskan, med 200 läsare, mer mot 100.  Jag  tycker att det e svårt att komma på något, får sällan elaka komentarer, och det gillar jag.
Min blogg är inte bästa, kommer inte på det bästa att skriva om men  du/ni gör att bloggen går sakta men säkert uppåt.
 
Något jag inte är bra på är att skriva långa inlägg som, detta. Så fruktansvärt lätt att skriva om hur dagens ridpass var. Genom att där vet man hur man gör, vet vad man ska skriva osv.
 
 Ni e grymt gooa, slänger in snälla komentarer = att ni får tillbaka.
 
Jag e tacksam för att ni läser bloggen.
 
 13 November 2012 är min blogg 3 år.
TRE HELA ÅR.
Satt förut och kollade igenom gamla inlägg, hittade gamla bilder.
Ohh, herre gud, LITEN!
 
 FORTSÄTT Så NI gör!
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0