Heeej!

Nu sitter jag i min säng och har det gött, lyssnar på grym musik.
Ska fixa en header till en KOMPIS! ;D
Och ska kolla på X-factor oxå, efterdet ska jag nog fortsätta med header, elr kolla på film:D
Tömkörde hästarna i dag, men inte Zack, han fick en promenad.
Goliat: Skötte sig bra, lite stark på hem vägen.
Thistle: var tjafsig i början sen bättre ,sen gick jag bara med han för han kollade på allt, och slappnade inte av ordenkligt.

Lilleman: Han vet hur man gör, han ÄLSKAR VERKLIGEN KÖRNING & TÖMKÖRNING + HOPPNING:D
Sprang lite med han, han var super fin.
 
Zack: Gick en promenad, övade på att han ska stanna när jag stannar och inte äta gräs, eller gå ÖVER MIG!
 
Nöjd med hästarna!
 
//:EmilyW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0