Hejsan bloggläsare!

Hej bloggläsare, sitter i min mysiga säng, med min data.
Snart ska jag hoppa in i duschen, men tar dagens snabbt.
Jag och Linnéa vaknade och gick upp vid 7 och fodrade hästar, sen så fick vi gå in och vänta en timme, framför datan, och sen var det utsläpp.
Och sen gick vi in och käka frulle, sen började vi med att fixa hela stallet, gick kanske på en timme har ingen arning:D
Red ut Thistle, Linnéa Lilleman och Fany red Lilla Lana. Gick bra, Thistle ar pigg& glad, och jobbade på bra.
Lilleman var lite pigg, men vi skrittade bara i skogen.
Sedan skulle jag åka ch klippa mig, blev bara att klippa det slitna slingor får jag göra en annan dag.
Sen hem  fika lite, ut och rida Cindy och Linnéa tog Goliat, Cindy var jätte rolig att rida, lung och allt, Goliat gick oxå bra.
Sisst men inte minst, gick vi en kortis Promenix med Puzzel och Zack.
 
Och sen åkte Linnéa hem.
 Ska gå och lägga mig i tid så jag orkar gå upp i morgon, men vill verkligen se på SOLSIDAN <3
 Skulle ta lite höst bilder, men tar det i morgon istället <3
Har värdens finaste träd bakom huset i hagen, alla löven är i olika färger.
 
 
 
HAHAHAHAHAHAHA:D
//:EmilyW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0