Jag har skils!

Själv har jag skils.
 
..
..
..
..
..
..
Blev typ klar med Matte-provet nästan först av alla.
Mohahaha, jag är rättsmart.
Ne men har lite lång rast nu blev klar vid 08:50 och syslöjden börjar typ 09:40 elr ngt.
Förlåt för att jag inte har bloggade i går men kom hem runt 9 tiden efter att handla och vänta på att Jenny skulle träna klart.
Trände Lilleman i går för Anna.
Och han var faktiskt lugn, han har kommit på ett litet knepp i galoppen när man jobbar han( Ställer osv)
  Men det var en bom övning och sen en oxer med kryss fram och en bakbom, och jag själv tycker att Lilleman skötte sig bra för atta vara Lilleman.
Sen hoppade vi lite studs på en volt och han skötte sig bra där med.
Sen en 3 komination med 2 steg hela vägen.
 Och när han lyssnade och jag hittade avståndet då hoppade han sjukt fint.
Så väldigt nöjd med Lilleman.
Hoppade även ett räcke med vatten mattan framför och inte under.
Lättare att hitta avståndspunkten osv.
Och förstagången . Herre Jessus vad sjuk kännslan var:D
Hoppade en bana sen och den gjorde han  bra oxå.
  I dag har jag ingen arning vad jag ska göra får la bli att skritta ut ponnysarna och fixa stallet.
Och om jag hinner ska jag ta lite kort med System Kamran.
 
 
 
 
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0