Min dag!

Min dag var ju så här.
gick upp vid halv 7 fixa lite, sen åkte vi på träning som började kl. 8 på morgonen.
Hade med Zack, han gick super bra han galopperade på och jobbbade bra. Han ville verkligen över, känns bra inför i morgon.
VILL KOMMA FRAM TIL ATT HAN VAR GRYM.
Kollade även på Jenny, och sen efter det så handlade vi mat,  lite inför middagen och godis, jordnätter chips för i kväll + dricka så klart.
 
Sen har jag fixat stallet, putsat ska packa allt sen elr i morgon bitti.
 
Sen tog hästarna in, så jag har inte hunnit uppdatera i dag.
Men ja jag ska hitta på något smarrit inlägg till er , ska rösta vinnaren och kolla bloggar:D
//:EmilyW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0