Min dag yepp!

 Började ju med att fixa stallet på 1 & en halv timme ungefär, sen chillade vi lite ja osv.
 Bröjade sen att gå till paddocken med Thitsle & Goliat,  longerade dom.
 När jag hade en häst så hade Linnéa den andra och travade och skrittade.
 Thistle: Han vet hur man gör, fin och helt underbar.
Goliat: I början . bhuu jobbig ville inte göra som jag skulle, sprang och hämta ett spö som jag hade bara bakom honom i luften, och då gick det mke bättre, mot slutet blev han jätte fin & jobbade på riktigt bra.
 
Efter det så gick vi en promenad med Puzzel, och Linnéa  red Zack samtidigt.
Det gick prima. Puzzle var pigg och glad & Zack han bara gick och njöt.

Sen red vi ut  Cindy, Lilleman barbaka.
Jag red Cindy, som var väldigt cool och lungn i början sen när vi vände hem så blir hon som vandligt pigg och vill hem.
Lilleman fick Linnéa rida och det såg bra ut och gick bra oxå :D
 
Har checkat lite bloggar , roligt roligt.
 
 behöver 3 komentarer för ni ska få bilderna. Men det är bara om ni vill???
Wooooopp!
//:EmilyW

Kommentarer
Postat av: anonym

visa bilderna!! :)

2012-10-28 @ 19:20:11
Postat av: anonym

visa bilderna!! :)



2012-10-28 @ 19:20:37
Postat av: anonym

visa bilderna!! :)

2012-10-28 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0