Nemen hejsan hoppsan.

 Har varit väldigt snabb i stallet i dag.
Tog in hästarna, började tömköra Zack.
Zack , han gick jätte bra , men ville inte riktigt gå i formen som jag ville att han skulle göra, men han blev bättre och bättre till slut och han jobbade på sissta biten i helt perfekt i form trampade på .. Ohh älskade Zack.

Goliat: Tömkörde jag oxå, han gick super bra men på hem vägen blev han pigg och ville inte lyssna, men om jag bortser från det var han super.
Lilleman: Travde jag ut med inspäning, han travade på jätte bra , jobbade med tempo väkslingar & flyttade han,
och han skötte sig super bra, blev pigg på slutet men men, annars toppen.
Thistle: Red jag ut hacket, jobbade med förhållningarna skulle funka  och det gick bra, jobbade oxå med att flytta han ordenkligt för sänklen, Och det skötte han jätte bra + att han klättrade lite oxå.
 
Duktiga hästar!

Filmen på Zack i förklassen kommer!
 
 
 
Jo dagens Outfit?

Linne:  Lindex.
Tröja: H&M.
Jeans: Derotie.
//:EmilyW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0