Tävling!

Jag är med och tävlar på www.emilyywissen.blogg.se/

För att delta!
*Du skickar in din finaste bild du har tagit. Eller på dig, eller något annat.
Till: [email protected]/
I mailet  ska det stå .

Ämne:  Bild tävling.
 Vad din blogg/ sida heter.
Och din bild.
 


Jag kommer att dra ut vinnaren. Och vinnaren vinner.....


Jag lägger ut din bild på min blogg med  din länk.
Och om du motiverar varför just du ska vinna.
Och du har en bra Motivering så vinner du ett extrapris!

 Avslutas nästa LÖRDAG!
 
//:EmilyW

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ridsport och foto

Fin blogg (:

Svar: Tack du med ;)
emilyywissen.blogg.se

2012-10-13 @ 22:35:41
URL: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0