Vet ni?

Vet ni hur bra ni är eller?
Även om jag inte är den kändaste människan  så läser ni min blogg och det uppskattar jag.
Jag kanske gör röriga inlägg, skriver lite stavfel här & där.
Lägger upp lite konstiga bilder. Så är ni grymma än då.
Statistiken ligger på topp för att vara min blogg.
Men det roligaste är när man ser på lektioner, raster innan skolan börjar, så sitter du/ ni och läser min blogg.
Blir sjukt glad över det.
 Själv när jag började blogga på min blogg igen. Har jag verkligen hittat tillbaka, även om jag gör röriga inlägg, lite stav fel  här och där som jag skrev innan.
Men mer och mer börjar denna blogg få Statistik mot 100.
Och det är jag sjukt glad över.
Själv läser jag bloggar och får inspiration  och det gör att jag bloggar mer.
 Ja, om ni fortsätter att läsa min blogg, och komenterar så  blir jag sjukt glad.
Det gör så att jag vill blogga och vill vill fortsätta.
 Vill bara säga tack för att ni läser min blogg och jag är väldigt glad över det.
FORTSÄTT SÅ !
//:EmilyW

Kommentarer
Postat av: Karin S

Fin blogg du har Emily!:) läser den varje dag!:)

Svar: Tack du med ;)
emilyywissen.blogg.se

2012-10-17 @ 15:44:05
URL: http://karinsylveen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0