God morgon!

 Ska snart dra till skolan, mamma kör in mig i dag whii, chill!
Slipper jag stressa och stå nere vid bussen i regnet!
Har en blogg jag vill länka oxå! (Kanske är din bloggjag har just länkat)
Kommer mer lämkningar under dagen!
 
 Ialla fal tränade Thistle i går, han gick bårde bra och dåligt, det braiga: var att han lyssnade i början när jag red fram och hoppade fram honom, han gick i form, kort sammladgalopp osv.
 
Sen kom det ngt sådat konstigt stopp... Och vi ska nog kolla så att det inte är ngt fel på honom!
 
Annars var han super duktigt och jag älskar såklart min underbara Thsitel!
 
 
 LÄNKEN GÅR TILL DENNA TJEJEN! ( Kanske är du??)
//:EmilyWissén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0