God Natt säger jag!

har ridit lite ponnys , ska dra dagen.
Red Cindy: Jobbade henne lite trimmade och hoppade en stuts 2 gånger sen så var jag nöjd och gick hem.
Hon var jätte fin, väldigt pigg bara.
 
Sen red jag Lilleman, joggade man mycket i lågform, och han skötte sig helt perfekt.
 
Goliat: Red jag över bommar på en doglägg ( Stavning)  En bom i ena änden och en i andra, han jobbade på väldigt bra , form, följdepågen, och gick även på inner spår av fyrkanten.
Riktigt nöjd med han.
 
Zack skrittade jag ut med Jenny som gick med Palett, gål svart var det, men det gick ändå, han var pigg och glad.
 
Thsitle tog Jenny i dag.
 
Ska dra fram lite kläder tills i morgon.
 KÄNNDE ATT EGOPICK VAR VÄLDIGT BRA???
 


 
 Snygga va??
 
 
//:EmilyWissén
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0