God natt!

Har hunnit med mke i dag.
Mockat, lagt in hö osv,fixat fruckost påsar och ridit 3 hästar My hjälpte mig att rida Goliat.
kom hem runt halv 5 och sen skulle jag äta och byta om så hade inte jätte mke tid på mig men , men ska hoppa i sängs nu.
 
(glömmde att ta Outfits bilder hade lite bråttom)
 
Zack: Galopperade jag ut, han var lite seg men han uppförde sig sjukt bra.
Lilleman; travade jag och skrittade i mörkret....
, men han uppförde sig kollade på alla läskiga stenar som var i skogen brevid vägen.
Thistle:gick la bra lite jobbig som vandligt men han var pigg & glad, och fräch tror jag tar honom på träningen i morgon återstår att se!<3
 
God natt ma Lovers<3
 
//;EMilyW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0