Hemma!

Vill ni veta min dag, kom hem runt halv 3 med bussen och allt.
åt mat, byte om och sen så gick jag ut och tog in Zack och Goliat fixade dom och putsade alla grejer.
Matilda skulle tärna Goliat för hon ska ha han på DIV 2 om han nu vill hoppa med Matilda.
Matilda har inte ridit han på över ett år om inte mer. Asså jo hon ar ridit han när hon har varit här elr ngt sånt men inte tränat, tävlat och  så så det blir kul.
Jag hoppade Zack för Sanna i dag och han hoppade jätte fint, bjöd på hindrena och gick väldigt fint , på framridningen.
 
Och Sanna tyckte att han såg Jätte fin ut och Sanna var jäte grym oxå!<3
 Nu blir det sängen, upp halv 7 väcka My sen ner i sängen en halvtimme. börjar 09:20 och tar bussen som går 08:27.
Sen väntar jag på ngra kompisar och sen ska vi gå runt Gersken, med typ halva skolan. Så därför kommer jag inte kunna uppdatera i morgon!
Ska även packa, putsa rida fixa Zack för Tävlingen och hjälpa Matilda med Goliat osv.
 
SÅ nu FÅR ÖVER LEVA!
haha Åt nästan upp stakars MatildasF Godis i dag oxå! hihih<3 men Puss på henne!
¨
 
 me and Tilda<3
//:EmilyWissén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0