Sorry!

Har inte haft tid att blogga, och när jag mobilbloggar så kommer inte inläggen upp. -.-
Ialla fal, har mockat 2 boxat städat undan i stallet för Thistle, Zack och Lilleman ska få nya skor i dag.
Och jag börjar inte försen 12:25 i dag och slutar typ 14:20.
Så jag har värdens chill dag.
Ska rida lite hästar sen ikväll oxå.
Lilleman ska joggas ut i låg form.
Goliat ska bara ridas ut med galopp och trav osv.
Thistle ska gå inspänt.
Zack vet jag inte än, kanske rider ut han med My.
( Han har blivit så dum han vill värkligen inte rida ut själv längre och bara bråkar så jag ska hälst låta bil att bråka med honom)

Förövrigt mår jag bra har läst ngn blogg och ska checka FB snart.
Jo en sak till vi får våra MacBooks på Måndag om inget annat händer med dom.
Dagens blogg: www.axelinaackie.blogg.se/
Tycker hon bloggar riktigt bra faktiskt.
//:EmilyW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0