Cindy!

Lovade ett inlägg om Cindy i dag!
 
Cindy är ett sto född 99. Hon är en isabellfärgad c-ponny på 1,37 cm.
 
Jenny har ridit och helt enklet och gjort vädligt mycket jobb. Från början så kunde hon inte skritta & trava rent utan att bryta till trippning/tölt.
 
Jenny har ju även startat henne i L:A i ett derby med 4 fel.
 
Men nu är hon " NORMAL"  eller vad man vill säga! 

Cindy är en speciell ponny med ett hjärta av guld.
 
I år är mitt mål bara att lära känna henne, hitta knapparna & kanske starta någon tävling. Mitt långsiktliga mål med henne är L:A & MSVB när jag vet att jag är redo och hon!
 
Cindy är verkligen en super rolig häst att rida och jag tror att detta kommer gå bra, med bara lite träning och hitta knapparna!
 
 
 
Kan redan säga nu!
 
Jag skiter ett dug vad du säger!
 
Hästen är min Häst jag ska rida henne!
 
Jenny skulle inte sätta mig på hästen eller ge mig hästen om hon inte visste att jag kan/klarar av det!

( Bild från i dag)
 
Film när Jenny rider henne!
och här
 
 
//:Emily
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Är Lilleman och Cindy hyfsat lika till ridsättet ? :)

Svar: Svarar i ett inlägg:D
emilyywissen.blogg.se

2013-04-05 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0