GodMorgon eller vad säger man sissta dagen på lovet .... :(

God Morgon ?
 
Men, japp hade tänkt att jag skulle slänga in ett inlägg men vet bara inte vad jag ska skriva.
 
Men tänkte eftersom att ni har tjatat på mig.. Nej skoja. Men ni har fårga några gånger om jag kan vissa mitt stall och ja det kanske jag kan göra i dag.
 
Med hästar i eller inte med hästar i?
 

Dagens planer är så att jag ska byta om nu ut och mocka och fixa i stallet.
 
Sen så hade jag tänkt att rida en häst innan lunch + städa lite till i stallet.
 
Tror jag ska jogga ut några & jobba igenom några/någon. Inte bestämt mig men alla 4 ska gå.
 
//:Emily

Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Hej,nu är veckans blogg avslutad ,kolla om det vart just du som vann ... :)

Kramis ♥

Ps.fina biler :)

Svar: tack så mycket ;D
emilyywissen.blogg.se

2013-04-07 @ 11:52:50
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0