Hallå!

Inne en snabbis och äter medans hästarna äter, fixat stallet nu på förmiddagen.
Så jag & Jenny ska rida snart!
 
I dag sa Jenny att jag får Ta över FINA CINDY!
 
Hur glad blev man inte där då? Hon är så otroligt fin att rida & väldigt speciell men man har lärt sig och jag behöver hitta mer knappar på henne. Har bara ridit henne i skogen & ridit ut och hoppat några gånger. När Jenny har ridit en av mina hästar eller om hon inte vill rida henne.
 
Så det kommer ett inlägg om henne sen!
 
Men Jenny blir min slav, hon får hjälpa mig att rida någon i bland eller bara fixa i ordning någon. Då jag har 5 hästar !
 
Yeh, Y.O.L.O  kommer vara vältrimmade med den kompåtten av hästar man har. haha skoja!
 
Nepp, får dra mig ut så jag blir klar någon gång! Jenny kanske kan filma när jag rider Cindy som ni kan få sen:D
( Fina sessan)
 
//:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0