home Sweet home

Maten är typ klar nu så ska äta. Gött att äta innan man går ut till stallet så kan man vara där typ till kvällen = strandat.
Men ändå!
 
Längtar sjukt till jag får min header klar en riktig grym tjej som gör det verkligen super snyggt. Hon har gjort 2 gng innan och det har blivit super bra, så jag tror på denna gången med. För då ska jag byta hela designen. Trött på den rosa bakrunden som ALLA HAR!
 
Så därför ska jag göra ngt lite NYTT!
Hehheheh!
 
( headern jag har nu gjorde jag för att jag tycket det blev coolt men verkligen bara en tillfällig då jag väntar tills tävlingarna drar igång och jag kan få nya frächa bilder)
 
 
Nej nog om det!
 
I dag har jag ingen plan alls vart jag ska rida kanske skogen eller ut och jogga? Vem vet?
 
Haha, ont i huvudet i dag igen . Orkar inte! Hoppas det blir bättre!
 
Nej, nu ska jag sluta skriva.
 
( Kan fortsätta hela tiden men då blir bara mer rörigt )
 
Men nu så ska jag byta om och dra mig ut till hästarna!
 
//:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0