Så svårt är det inte!

Till än början vill jag ATT DU SOM INTE GILLAR MIN BLOGG KAN SLUTA ATT KLAGA!!!!
 
Blir verkligen trött på riktigt, tar inte åt mig, men vill sätta ner foten och visa att HÄR ÄR JAG!
 
Min blogg handlar om min VARDAG, HÄSTAR, LITE SKOLA & EN MASSA SAKER SOM HÄNDER I VARDAGEN!
 
Sen har jag själv bestämt att jag vill ha hästarna i headern, sen har jag själv bestämt att jag ska utvärdera ridpassen.  Sen har JAG BESTÄMT ATT JAG KAN SLÄNGA IN EN BILD PÅ OUTFITEN ELLER EN BILD PÅ MIG!
 
Kom snälla inte och säg att min blogg bara handlar om hästar.. FÖR DET GÖR DEN INTE " Din blogg handlar om bara hästar hela tiden bara så tråkigt" Nej inte bara just du som säger det utan fler. Men jag bryr mig inte, utan att du ska veta att du är inte tvungen att gå in på min blogg, sen säga att det är tråkigt gör inte hela saken bättre men det går in genom ena örat ut igenom det andra. Eftersom att jag vet själv när jag gör fel & ner jag behöver förbättra det, bara för att jag klarar  att skriva ut och inte göra som alla andra . Och inte bara om tråkiga bilder, eller fotboll, handboll, skola. Utan jag kan levera själv utan att du ska stå där på min skor och försöka smutsa ner dom.
 
 
TRMPA INTE PÅ MINA SVARTA SKOR DOM BLIR SMUTTSIGA!
 
//:Emily
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0