Tv

Hästarna skötte sig super fint.
Lilleman: travade jag och galopperade ut han på vägen, så han blev svettig och go.
Lite stark på vägen hem.

Thistle: han red jag på vägen och på skogen, först lite på vägen sen skogen, i skogen ville han inte lyssna.
Men sen när jag kom ut från skogen så red jag upp för två bra stora backar som han tyckte vad super, så han blev oxå svettig & go.

Cindy: red jag ut på vägen hon var pigg den blev hon lite stark hon ville inte jobba och tyckte inte ett dugg om att jag jobbade henne. Men sen så släppte hon och var super fin, jobbade i form och SKRITTADE HEM I FIORM ett stort +
Annars trippar hon hem. Men kom på ett lite knep.
Annars kanon ju.

Zack fick jag rida en snabbis men han var väldigt laddad och pigg men ändå kontrollerbar.

I morgon får hästarna en skritt tur.
Nu ska jag kolla tv, kolla bloggar sen gå och lägga mig.

Men godnatt.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0