Dagen

Vaknade runt 8, ut till stallet, släppte ut några hästar red firran, hon bråkade i början, men sen travade vi lite inte så ansträngade.. Sen gjorde jag mig  i ordning, Kom Alice o hämtade mig, så åkte vi till Allum... Hittade en tröja men självklart skulle den vara förstor när jag äntligen hade pengar.. Sen köpte jag en Tangle teezer.   whiteboard pennor till stallet.. Sen hittade jag en fin t-shirt, men självklart skulle de vara en jävla lång köö så sket i de. 
 
 
Sen kom jag hem, fixade åt jennys hästar, och sen skrittade jag ut på Thistle märks att han har haft vinter vila.. Pigg o tittade på allt. Cindy var bara pigg, och anmält jobbig.
Sen nu gör ja inte så mke ska ut strax o ge hästarna kvällsmat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0