Very scary..

Fett konstigt... bloggar ungefär lika varje dag.. lika lite inspo varje dag!

Ni som tror att ni har en as bra blogg bara för ni råkar ha 6-14 unika.. min blogg ligger på 14 när jag inte bloggar liksom! Läste precis igenom min statisik.. har bloggat 1 inlägg idag ( ett ohejdundrans rolig inlägg) men statistiken är högt över förväntan.. då undrar jag...  wut wut?  Eftersom just de inlägget var fett tråkigt... o jag vet inte allt var de var.... Har inte länkat bloggen någonstans idag eller går eller iförrgårr.. 

Vad är det som får er att läsa bloggen när jag inte bloggar??

OCH JAG VILL INTE HÖRA I VERKLIGHETEN 1-3 dagar efter blogga om de osv.
JAG BER DIG NU SKRIVA DIN ÅSIKT. om du är anonym  eller inte...
Trött på att sitta och blogga.. frågar vad jag ska skriva/vad ni vill läsa... men inget svar.. Tack för den fina insparationen man fick där.... om jag ska blogga bättre.. ska ni hjälpa mig på vägen med era åsiker ?
 
Hoppas ni inte tar ila upp i like you som läser
We don´t like too work..
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Ni har la systemkamera? Skulle vara väldigt kul/fint att få se en photoshoot på alla/dina hästar. Mehehehe :3

Svar: Tack :)
emilyywissen.blogg.se

2013-12-18 @ 21:25:06
URL: http://isabellanb.blogg.se
Postat av: Moa

Du kan göra dagens outfit, någon rolig video. inspirationsbilder.
TYp 5-10 sanningar om dig. EN tävling :D

Svar: tack :D
emilyywissen.blogg.se

2013-12-19 @ 16:20:27
URL: http://moaaslifee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0