10 Sanningar om mig.

* Jag får lätt panik & blir stressad när något inte går enligt planen eller om något kommer i väge för min planering.

* Jag skrattar rätt mycket har inte svårt att får andra att skratta!

* Jag hatar Spindlar, insekter , Grodor & Möss!

* Jag får Panik när mina grejer till hästarna är leriga & smuttsiga osv inför träningar & Tävlingar!

* Jag tycker om att matcha grejer.

* Jag älskar Popcorn.

* Jag börjar tröttna lite på Godis!!

* Jag hatar ostädat rum, har alltid mitt huffsat städat. Kläder i ett hörne, skräp i papperskorgen och sen så damsuger jag mitt rum ofta!

* Jag älskar dunk musik eller musik med en riktigt go röst.

* Jag kan äta hur mycket som helst utan att bli tjock!

//:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0