Thank you!

visste ni att jag har alltid tyckt att jag kan inte skriva det där inlägget.

Så fort jag vill börja med det så suddar jag allt och sitter där och skriver något sen suddar jag igen.

Men hur mer jag har läst på bloggar hur mer nya bloggar jag läser hur mer dom utrycker sig vad dom vill och har på bloggen. Gör att man reagerar olika. Hur mer jag läser bloggen/bloggar som e nya med ungedär 6 unika per dag eller något sådan. Märker jag hur dom ser hur en bloggning ska vara? Men jag förstår inte riktigt vad dom vill med det.
Det ända dom vill är att få mer bloggläsare, men tror inte riktigt att dom har förstått det eftersom dom är nya i bloggnigen!

Jag har skrivit det hundra gånger och skriver det igen!
ÄR INGEN MÄSTER BLOGGARE!
Men jag lär mig otroligt mycket över att läsa bårde toppbloggar , bloggar som är på vägg upp, mittemellan bloggar och nya bloggar.

Jag tror jag skriver sådna här inlägg som bäst när jag får läsa lite och försöka få mina läsare som driver nya bloggar att förstå hur det är och att allt är inte en dans på roser.

Jag tar inte illa upp om en elak kommentar jag  har lärt mig under mina år i skolan, och några år på bloggvärden så är det ingen idé att ens läsa dom där kommentarerna.
Men som tur är att jag får bara väldigt bra kommentarer och att ni är väldigt snälla och goa läsare.

Och att ni slänger in en kommentar ” Såg jätte fint ut ” osv det blir man väldigt glad för och då blir man som bloggar så häääär gånger hundra  glad och vill verkligen fortsätta, och skriva  till er. Och det märks att ni uppskattar det och stannar kvar!
Tacksam för det, för ni är grymma glöm inte det!

//:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0