Dagens Ridpass!

Red först ut Zack & Goliat Pigga & buisga men sen börjar dom bli lungnare och fick jobba på ordentiligt ( skrev jag i ett inlägg längre ner)

Sen var det dags för Lunch för hästarna och då passade vi på att fixa stallet.

Sen då red vi Lilleman & Thistle över bommar.

Linnéa red Lilleman och han bockade en gång men annars gick han fint.
Jag red ju då Thistle,  ville inte alls skritta i början men sen efter lite jobb blev han lungn och skrittade över bommarna, sen fick Linnéa äran att rida han på vägen, som gick super bra.

Efter det red jag Lilla Lana som var hur pigg som helst och bockade ner för en bake och galopperade i väg för hennes kompisar var ju långt framför ( så kan det går när lilla Lana inte e så snabb ;) )

Men nu sitter jag i min OnePice & min mysiga filt + med en katt i sängen och umgås med Linnéa!

Bloggar mer sedan you know.

Kommentera något du vill läsa underkvällen så skriver jag ett inlägg & länkar din blogg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0