Dagens ridpass

Har ju inte bloggat så mycket i dag, men rätt skönt i bland att inte tänka att just den tiden vill dom ha ett inägg...

Nej, men nästan!

Gick ut till stallet vid halv 3 och ko  in vid 6 tiden.

Red tre hästar & mockade och fixade i stallet.

Lilleman: Lite pigg men gick utmärkt red på vägen, som var perfekt att rida på.

Zack: Lite bråkigt i början, så jag fick stå stilla där mitt i vägen för att han inte ville gå.-.-

Men sen hopapde jag av och gick med han så då skötte han sig helt kanoners, red i skogen . ( Ett tag sedan kan jag säga)

Goliat: Red ett litet Dressyr pass på Goliat red barbacka kan jag då säga. Flyttade han, jobbade igenom honom och samt gick han i form. Duktigt POLLE! ( Belv lite sur på mig när han tyckte att det räckte med skänkelvinkingar.

Gooe Ponnyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0