Dunkar musik!

sitter nu och lyssnar på musik ( inte ovandligt eller hur)

Nej, men ska la strax äta Pizza, och efterrätt blir kladdkaka.

Gott!

men i dag red jag Goliat och Lilleman.

* Goliat: Han var riktigt fin och samarbetsvillig.

* Lilleman: Pigg & och busig hade tänkt att slänga av mig någon gång genom att låsas vara rädd för något, åhh min prins korv e för söt för att vara arg på!

Sen fixade jag stallet och drog in till Alingsås en snabbis!

Komentera gärna vad ni vill läsa om så fixar jag det under kvällen.

//:Emily

Kommentarer
Postat av: JenniferWensund

Hej! Fin blogg. Jag hade velat se din tävlings outfit och läsa om vad du tänker på när du tävlar. <3 :-)

Svar: Tack, japp det kan fixas!<3:D
emilyywissen.blogg.se

2013-01-04 @ 18:05:27
URL: http://nattstad.se/jennifermwensund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0