En Grym Tjej!

Kör ett inlägg om mina absolut grymma vän Ebba!
 
För att göra den långa historian kort så har jag känt Ebba typ snart 2 år eller ngt sånt.
 
Förra året tog Ebba kontakt med mig på Facebook, och hon och Felicias Mamma och pappa hade snackat mycket, och jag visste knappt vem Ebba var, fast jag visste att FAN Hon vinner ju över mig när jag red O´boy.
 
Och hon såg alltid lite små sur ut under hjälmen och glodde på mig.. Hahah så sött.
Men sådan person e hon verkligen inte..  E riktgt go Verkligen en grym kompis, som alltid finns där och kommer alltid att ÄLSKA HENNE!
 
Jag och Ebba vi startade en blogg tillsammans i oktober 2011,( Finns fortfarnade kvar men bloggar inte så mycket på den just nu)
 
Vi bloggade och bestämmde att vi skulle träffas hemma hos Ebba.
 
Pappa fick köra mig till LANDET/ Vårgårda. Han visste lite vilka Ebbas  mamma & pappa var. Men var där en hel dag, smått nervös och sådan Crazy girl jag är så försökte jag hålla mig normal så att hon inte skulle tycka jag var helt dum i huvudet.
( Där ser ni Första gången vi umgicks och jag pratar som en mus)
 
Men andra gången vi träffades var det fortfarande lite så där nytt att träffa varandra. Men nu mer tiden  går och mer vi träffas, e hon as kul. Man kan verkligen vara sig själv och släppa ut sitt Crazy girl. Haha, kommer ihåg Ebas min :O Fast nu e vi Lika Crazy ändå och har as kul.
 
OM jag ska fortsätta skriva hur grym vän hon är så e det sinnessjukt hur många ord det kommer vara innan detta inlägg e slut.
 
Kan la inte mer än säga att hon e grym på att rida och tvilar inte ett dug att slänga upp henne på mina hästar igen(Y) GO GIRL GO)
 
Bara så att du vet e en riktigt FESTIS!
Ebba & Sky!
 
Lock at This!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Aww Emily duär för söt!❤

Love U

/:Ebba

Svar: Du e, Loveu2<3
emilyywissen.blogg.se

2013-01-28 @ 18:59:04
Postat av: Emelie

Då fin häst!!! :)

2013-01-30 @ 12:54:45
URL: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0