En liten tugga åt gången!

Så var vi där igen... Att skriva ett inlägg med känsla och mening.

Visst det är inte fel att skriva något som någon annan har på sin blogg.
Men att skriva exat samma inlägg som en annan bloggare HELA TIDEN & inte någon gång i bland kan jag kalla det INGEN egen Fantasi.

Och då får man tråkiga inlägg för man själv inte kommer på något som kanske JUST DU vill LÄSA på en BLOGG! För du tror att  DINA LÄSARE GILLAR DE !  
Fel!


Egen blogg ?
 
Ja då har man  enligt mig en bra blogg om man ser själv vad som får dina läsare att gå eller få statistiken öka.
Egen Power.
Egen Fantasi.

 Ja, varför kommer dessa ord ut från mig/mina fingrar?
Jag e själv ingen storbloggare och det vet jag själv. Men jag vet själv när BLOGGARE som jag ( Känner) som klagar över sin statistik bara för den har 4-6 unika per dag.
 Men varför ska då din statistik känslor gå över på din blogg. Näst in till om bloggen är tråkig så går läsarna där ifrån. Men inte när bloggen är intressant, lite nya galna idé som då inte är Challenge. Lite blandade inlägg med bilder och också långa inlägg som inte är Wanna Be någon.
 
Då kan man se skillnad.

Jag ber ingen att ni måste göra detta men om du själv känner att du har en tråkigt blogg/ Lite statistik.
KOM PÅ NÅGOT!
 Fråga någon?
Kom på vad som helst.

Bara du gillar det, själv och att du inte känner dig tvingad att göra det.

Jag är nöjd över min blogg så här långt har dom unika som e lagomt typ.
Självklart vill man alltid ha mer, men lite åt gången. En liten tugga som ska vara lätt att svälja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0