God natt!

Börjar då 12:25 i morgon slutar 14:20, hemme lite efter tre tiden.
Ska försöka orka mig uppåt ( haha huffsat tidigt) Fixa stallet lite gran och rida några ponnnys. Sen efter skolan ska jag fortsätta att rida dom som jag inte red innan då? Får se vad jag hinner med, ska gå till bussen vid typ kvart över 20 över.
 
jaja, nog om det!
 
Har lite Idéeer till bloggen, men kan inte släppa allt på en och samma gång right?
Sk komma på ngn rolig tävling på bloggen, lite frågestunder och videobloggar osv.
Sälvklart!
 
 
Just nu e jag så fruktansvärt trött va?
 Ska lägga mig  med, mit gossi täcke och  sov till halv 8 i morgon ? Whhiiooo rekord?
Trotts att jag inte bloggar lika mycket från datan så bilr bloggen uppdaterar via mobil.
 
Kommentera vad ni vill läsa eller se på bloggen!
 Just nu fram tills klockan 12:30 i morgon har ni på er att få se vad just  du vill se på bloggen i morgon!
 
 
F*n vad mycket babbel jag skrev då?
Kanske för jag är trött? därför God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0