Hejsan

uppdatering har ju inte varit den bästa men gick ut till stallet och mockade vid 12, fixade lite mat & vatten sen skulle Zack in för jag var ju tvungen att borsta han...

Jo för att han skulle åka till Åby och slutmätas, min pinskorv och där blev han exat 134 cm alldeles lagomt.

Sen så har jag bara chillat.

Har inte så mycket att säga men men.

Kanske på Lördag eller Söndag kanske jag & Linnéa ska ut och fota på ponnysarna, och till min nya header för tillfälligt eftersom tävling säsongen inte har börjat  så har jag ju inga frächa hoppbilder osv.

Men ska ta och fråga om hon vill vara min frivilliga fotograf.

 Eller vad tycker ni?

En ny header på mina två fina ponnysar som jag ska ha kvar + lite fina bilder på Lilleman & Goliat eller??

Ny header??

Ja/Nej!

 


Kommentarer
Postat av: Moa

JAAAa

Svar: tack för din komentar!
emilyywissen.blogg.se

2013-01-03 @ 18:41:33
Postat av: Linnea

1. jag kan vara din fotograf
2. En ny header typer jag du ska ha !

Svar: Tack Linnéa !<3
emilyywissen.blogg.se

2013-01-03 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0