Hur jag tänker på tävlingar!

Hur jag tänker på tävlingar?
 
Jo då så här e det va!
 
Jag tänker att hästen ska ha på sig allt , jag ska ha på mig allt, hästen ska vara ren och ha rena grejer ( dock inte lika nogrant om de e en klass efter) , jag ska kunna banan och jag ska fokusera, se hur pigg hästen är i dag hur jag ska rida osv och se hur den hoppar om det känns bra tar jag den lilla extra svängen i omhoppnigen osv.
 
Igentligen tänker jag inte så jätte mycket utan allt e som en vana för mig att komma dit gå banan och sen ta ut hästen, ridafram och göra en bra runda.
 
Eftersom jag redan som liten hade dom här rutinerna så e dom självklara.
 
Min mamma brukar alltid säga innan start " Kan du banan" sen går hon filmar och efter det kommer hon och säger vad jag T.E.X gjorde dåligt eller bra osv då TÄNKER JAG EXTRA PÅ DET NÄSTA KLASS ELLER TÄVLING!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0