Dagens ridpass°

 Lilleman red jag inte idag men han fick lite massage för jag tyckte att han var varm i benen. Förhoppningsvis bara sträck eller vrickat lite i hagen!
 
Thistle, red ju lite på vägen för att komma till skogen, lyssnade han helt perfekt  och var lugn, sen när jag kom i in i skogen blev det lite mer fart på honom.
 
Goliat, var super fin jobbade i låg form av sig själv och frustade & var nöjd.
 
Zack, var jag super nöjd med kom ut själv på han utan att han bockade & bråkade.
 
Sen har jag fixat i stallet & kollat på tv.
 
Ska ta & sova nu och ladda om för en bra dag i morgn med!
 
Verkligen en bra dag i dag + super fint väder hoppas det för bli så nu:D
 
 
Men godnatt hörs i morgon!
 
//:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0