Dagens Ridpass!

Klar  i stallet.

eller ja för ett tagsen

Red ut Thistle han jobbade såå häääär fint i dag låg form red väldigt mycket  utan stigbyglar, flyttade honom och ställde igenom honom riktigt fin var han.

Sen red jag Dampen Zack.

Han verkligen dampa today!

Han bockade, slängde med huvudet och typ hoppade samtidigt, ( Stegrade) och sist men inte minst så fick ha av mig på något konstigt sätt fast landande på fötterna. Fattade knappt hur jag kom ner så fort? Men sen blev han lite lugnare??

Piggelin säger jag bara alldeles för mycket busig heter i den där ponnyn när man är nyklippt typ och tycker att det är skit skoj att äntligen komma ut och galoppera & trava ordentligt på vägarna.

Hoppas han skärper sig tills i morgon!

ska fixa lite tidsinställada till er och blogga lite till såklart!

//:Emily

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0