Dagens ridpass!

Kom in från stallet kl. 20:00.

Men nu sitter jag och lyssnar på musik!wink

Fixade hela stallet, pappa hjälpte mig lite med höt. Men annars red jag ut 3 fina ponnys!

 

Först red jag Lilleman: Super fin verkligen bara ut och jogga i låg form. Det gick super. Tog årets första galopp på han i dag. Snacka om glad han blev.

Goliat: Red jag ut i låg form bara jogga han lite. Tog en liten galopp. Ponny bus var pigg & glad men jobbade riktigt fint i dag!

 

Zack: Red jag faktist ut själv, han var ritigt duktig,han stannade någon gång men det var bara att säga i från så gick han sen.

joggade han lite.

Thistle: Joggar jag ut i låg form i mrogon slutar 15:20 hemma klockn 16:00

Dom andra är planen att skritta ut eller gå en promenix!

Men ska göra i ordning mig för sängen så!

God natt!

laugh

//:Emily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0