hatar min systers katt!

Hon kissade på mitt datafordal till macen! Och man får liksom inte bära datan utan sin data fordal för då täcker inte förskäkringen om man tappar den!
Så måste be skolan om ett nytt! för jag antar att jag inte kan tävtta mitt datafordal tills i morgon!
 
Såå trött blir jag i  bland på katterna & i bland e dom jätte mysiga!
 
Sen det trökiga är att jag inte får svart utan rött ;(
 jaja får fjeska lite för Mamma eller Pappaoch hoppas på att dom kan köpa ett snyggt till mig:D
//:Emily

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAa snäll katt :D

Svar: jaa eller hur....:(
emilyywissen.blogg.se

2013-03-03 @ 19:16:51
URL: http://moooawagestrand.blogg.se
Postat av: Anonym

bortskämda unge.. du får inget nytt datafodral, skaffa dig ett rött istället.
kram din underbara syster

2013-03-03 @ 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0