Hellu!

Linnéa åkte precis hem!
Ska duscha & fixa och så innan jag ska sova.
Men i dag fixade vi stallet tidigt. Sen red vi Lilleman&Goliat.
 
Goliat skötte sig bra men Lillman var mer en trögfattad så det gick inte så bra. Fick hoppa av och jobba han lite från marken & sen hoppade jag upp igen och skrittade sissta biten hem!
 
Sen red Linnéa Thistle & jag red CIndy!
Gick hur bra som helst glada hästar som verkligen jobbade på ordentligt i dag!
Sjukt duktigt gjort av Linnéa som red ut Thistle själv. ( hon har bara ridit han lite fram & tillbaks på vägen)
Men Det gick kanon!
 
Cindy var väldigt lungn och avslappnad.
 
Men nu ska jag kolla lit på datan sen ska jag ut till hästarna igen!
//:Emily

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt bild! :)

2013-03-11 @ 09:35:51
URL: http://equify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0