ÄNGLAHOPPET 2013

 
Fredag L:A ( 100 cm)

En super bra Runda, Nollade och fick en 7 placering av 76 starter!
 
Lördag L:A +5 ( 105 cm)
 
Väldigt fin runda, men han slarvar lite och glömmer lyfta tassarna på 2 räcken. Då jag rider bättre och släpper inte allt då blir han lite stäld och hinner inte lyfta så då rev han. Men dessa var av att han inte lyfte tassarna.
 
Gick vidare till FINALEN!

Söndag MSVB ( 110 cm)
 
Jag red han bra, och KOM RUNT MIN MSVB UTAN ETT STOP ELLER UTESLUTEN! Men även där lyfte han inte på tassarna på två räcken men annars kanon fin. Jag var super glad när jag gick i mål.. Kom runt.. Och Thistle är minst av alla i startfältet JÄMT MEN BEVISAR ATT HAN ÄR BÄTTRE!
 
Denna helg har varit super rolig och han har varit super fin hela helgen!
 
När mer bilder på Equipe kommer upp så ska jag lägga ut dom. Just nu finns bara denna !
( Foto: Stefan Keturi)
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0