Bloggat i 4 år på denna bloggen :O

Den 13/11-2010 startades denna bloggen.. 
hur längre ner man kommer till bloggen hur dåligare var den liksom..
Liten var man.. man skrev inlägg med <3 i varje mening.. La upp massa bilder skrev att man älskade just den ponnyn..
Tror jag själv har förändras lite .... I liksom allt.  
Har varit den blyga personen.. men nu under dom senaste åren blivit lite mer.. Skit samma snacka på liksom!
Känner mig super duktigt och glömde av att bloggen är 4 år..

Så därför tänkte jag att varför inte fira ? bättre sent en aldrig..
Klicka här  skrattar åt mig själv liksom... 
 
Min fina stavning .. HÄR
Rätt glad att jag kan skylla på att jag var liten dåå :O
Min klädstil har ändras helt otroligt mycket.. HÄR
 
Kommentera vad du tycker om min blogg vad som är bra och vad som är mindre bra..
Skriv gärna med vad du tyckte liksom år 2010 .. 2011.. 2012.. Vad ser du för skillnad..
Personen som skriver bäst utförligt och liksom har hängt med och fattat får en fett länk.. och gästbloggning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0