Dagen

Idag vaknade jag vid 8 åt fruckost och sen åkte ja till Åsa. Var där
Några timmar red min gamla kompanjon  Lilleman och Goliat. Sen åkte Matilda med upp till mitt. Så red hon Zack och jag Firran. Efter de hjälpte hon mig med Cindy och Thistle. Red Thistle först.. Sen ville Matilds byta för hon tyckte att det skulle kännas mer säkert om
Hon red Thistle ist för att stuttsa på Cindy. Men det gick bra när hon red Cindy bättre än vad jag trodde.. Eftr de putsade jag och packade. Sen skrittade jag ut Puzzel. Alltså red jag 6 st hästar idag! 
Efter de bakad jag o Matilda sen körde vi hem henne.. Och nu sitter jag i soffan trött och ska snart sova.

Taggar att starta sida tävlingen för iår. Hoppad på bra resultat på Thistle. L:A MSVB hoppar vi.
Lite. Surt då L:A går först sen SM och sen MSVB tror ja det var



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0